Administrativ medarbejder i Teknik og Miljø, Brønderslev Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Får du energi af en spændende hverdag med mangeartede opgaver, trives du med at kommunikere med både borgere og virksomheder og har du lyst til at hjælpe med at understøtte dagligdagen og sagsbehandlingen indenfor vores mange fagområder i Teknik og Miljø, så er det dig vi søger som administrativ medarbejder!

Brønderslev Kommune er en kommune i positiv udvikling med befolkningstilvækst og erhvervsudvikling. I Teknik og Miljø er det vores ambition, at understøtte den positive udvikling gennem hurtig og kompetent sagsbehandling, og en imødekommende og løsningsorienteret dialog med brugere og borgere.

Vi søger en administrativ medarbejder til Sekretariatet for Teknik og Miljø. Som administrativ medarbejder løser du opgaver på tværs af organisationen og i tæt samarbejde med vores dygtige medarbejdere. Sekretariatet har blandet andet ansvaret for økonomi, mindre HR-funktioner, GIS, ejendomsskat, adresser, borgerbetjening på affaldsområdet, hjemmeside, post, arkivering, sagsbehandling, aktindsigter, oprettelse- og screening af byggesager og IT. Sekretariatet rapporterer direkte til chefen for Teknik og Miljø, men samarbejder på tværs af hele Teknik og Miljø.

Vi håber, at du kan se dig selv i nogle af vores spændende opgaver eller har lyst til at lære nye området at kende.

Du bliver en vigtig brik i sekretariatet sammen med 10 engagerede kollegaer, der varetager en bred vifte af opgaver.

De vigtigste opgaver vil være:

  • Generelle administrative opgaver: journalisering, posthåndtering, aktindsigter, mindre sagsbehandlingsopgaver, hjemmeside m.m.
  • Understøtte afdelingernes arbejde med arbejdsplaner, tidsregistrering og opgaveopfølgning. f.eks. ved udtræk af data til teams og leder
  • Yde bistand til ledelsen i forhold til mødebooking, personaleadministration, ledelsesrapporter m.m.
  • Lede eller deltage i projekter for håndtering af konkrete sagspukler.
  • Oprettelse af byggesager i BBR og SBsys
  • Håndtering af arkiveringssystemer som filarkiv og fjernprint
  • Borgerhenvendelser f.eks. vedr. BBR-oplysninger

Vi forventer at du har:

Faglige kompetencer:

  • En relevant uddannelse indenfor kontor og administration
  • Erfaring fra arbejdet indenfor det tekniske område i offentlige eller private virksomheder
  • Har du kendskab til OPUS, SbSys (eller lignende journalsystemer), Office-pakken, DK Plan er det en fordel

Personlige kompetencer:

  • Du ser dig selv som løsningsorienteret og effektiv 
  • Du er en holdspiller og trives med at samarbejde med mange forskellige kollegaer på en åben og tillidsfuld måde
  • Du har evne til at arbejde selvstændigt, struktureret og samtidigt bevare overblikket i travl hverdag.
  • Du har lysten til at løse mangeartede opgaver
  • Du har forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation
  • Du er serviceorienteret, fleksibel og møder verden med et smil
  • Du god til at kommunikere i skrift og tale

Vi kan tilbyde

  • Et attraktivt og udfordrende job
  • Et team, hvor en effektiv og professionel opgaveløsning vægtes højt
  • En organisation med en uformel omgangstone med fokus på gennemarbejdede løsninger af høj kvalitet
  • Afvekslende opgaver og faglige udfordringer, der løses i samarbejde med engagerede kollegaer
  • Et godt og uformelt arbejdsklima med gode kollegaer
  • En arbejdsuge på 37 timer med flexordning og mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage om ugen.

Hvem er vi:

Du bliver en del af Sekretariat for Teknik og Miljø som består af 11 medarbejdere, hvor du får en særlig rolle i forhold til at understøtte opgaveløsning i afdeling for Plan og Byg. 9 medarbejdere arbejder på rådhuset i Dronninglund og 2 medarbejdere arbejder på Materielgården i Brønderslev. Vi vægter et godt arbejdsmiljø og har fokus på aktiviteter og arbejdsgange der sikrer trivsel i hverdagen.

Løn og ansættelsesvilkår

  • Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med "flextid"
  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK overenskomst
  • Det primære arbejdssted er på Rådhuset i Dronninglund. 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:
Benn Erik Grav
Chef, Teknik og Miljø
+45 99 45 55 00 / +45 53 70 12 40, benn.erik.grav@99454545.dk 
 

Brønderslev Kommunes medarbejdersyn bygger på følgende: 

  • Vi er "I samspil med borgerne”, hvilket vi støtter op gennem vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. 
  • I Brønderslev Kommune og på den enkelte arbejdsplads, er det både naturligt, legitimt og velset, at medarbejdere viser interesse for og debatterer arbejdspladsens forhold gennem dialog og samarbejde.
  • Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brønderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brønderslev Kommune, Rådhusgade, 5, 9330 Dronninglund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://Bronderslev-v2-1.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-i-teknik-og-miljo-bronderslev-kommune/y4x5h9/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877900

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet