BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye administrative blæksprutte, som gerne vil indgå i et arbejdsfællesskab, hvor vi hjælper hinanden og hvor alle opgaver er betydningsfulde?
Har du høj grad af energi og kan du arbejde effektivt og få noget fra hånden?
Er det naturligt for dig at bidrage med energi og godt humør?
Så er denne stilling på Dronninglund Rådhus måske noget for dig.
Vi søger en administrativ medarbejder til en fast stilling, 37 timer om ugen.
Vi er en lille afdeling bestående af 10 rådgivere, en teamkoordinator, en leder og den vakante administrative stilling. Afdelingen supporteres af en jurist og en controller som også har kontor i afdelingen. Udover Det Specialiserede Område består Visitationen af afdelingen Ældre- og hjælpemidler.
Det Specialiserede Område varetager sagsbehandling indenfor servicelovens bestemmelser for voksne med fysisk og psykiske funktionsnedsættelser samt bevilling af misbrugsbehandling. Nogle af rådgivernes opgaver er derfor at bevilge og følge op på socialpædagogisk støtte, bevilling af botilbud samt håndtere ansøgninger om § 100 (merudgiftsydelse), ledsagerordning og meget mere.
Dine opgaver vil primært bestå af:
Personlig og telefonisk betjening af borgere, som henvender sig til Det Specialiserede Område samt tværgående opgaver i samarbejde med vores kolleger i Ældre- og Hjælpemidler som bl.a. indbefatter betjening af Visitationens kørselstelefon ca. 1 gang om ugen.
Derudover vil du skulle varetage administrative opgaver for lederen, i form af planlægning og forberedelse af opgaver, mødeindkaldelser, dagsordener, referater, mødeforplejning mm
Udregning af egenbetaling af borgere på botilbud, administrationen omkring ledsageordningen samt personaleindberetninger, konteringsopgaver, opkrævning af egenbetaling og udbetaling af enkelt ydelser.
Det er en stor fordel, hvis du har interesse, flair og måske erfaring med målgruppen indenfor Servicelovens voksenbestemmelser, da vi ønsker os en kollega, der også kan varetage lettere administrativ sagsbehandling indenfor f.eks. § 100 merudgifter og ledsagerordning og starte sager op ved nye henvendelser.
Udover rådgiverne i afdelingen, vil du komme til at indgå i tæt samarbejde med den samlede administrative gruppe i Visitationen.
Afdelingens primære IT-systemer er:
SBSYS - sags- og dokumenthåndteringssystem
KMD OPUS/ Rollebaseret – økonomi system
KMD Nexus – borgerjournalsystem
Vi forventer at du:
- Har en relevant uddannelse indenfor kontor, administration eller socialformidler
- Har erfaring med administrative opgaver, gerne fra den offentlige sektor.
- Tør at kaste dig ud i nye opgaver og kan tage travlhed med et smil
- Er pligtopfyldende, struktureret og dedikeret til dit arbejde
- Har stærke it-kompetencer og meget gerne kendskab til vores it-systemer
- Er teamplayer men også kan arbejde selvstændigt.
- Har fokus på at yde en god service overfor borgere og samarbejdspartner
Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor:
Vi lægger stor vægt på at være tilgængelige for borgeren, har fokus på vejledning og den gode kommunikation.
En afvekslende og fleksibel arbejdsplads, hvor du indgår i samarbejdsrelationer på tværs af afdelinger.
Et felt af arbejdsopgaver der favner bredt.
En arbejdsplads der lægger vægt på samarbejde, trivsel og arbejdsglæde.
En arbejdsplads som også sætter pris på det sociale fællesskab.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder Susanne Zacho 9945 5838 eller Teamkoordinator Joan Dahl 9945 5951
Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist 14. april 2024
Der afholdes samtaler den 22. april 2024
Ansættelse 1. juni 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brønderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brønderslev Kommune, Rådhusgade, 5, 9330 Dronninglund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014054