BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ønsker du at være en del af en arbejdsplads hvor der er tæt samarbejde mellem visitation, hjælpemidler, voksensocialområdet og familieafdelingen, og hvor en helhedsorienteret sagsbehandling er i fokus. En afdeling hvor vi spiller hinanden gode og udvikler vores faglige kompetencer i fællesskab og praksisnært? Så har vi stillingen til dig.
Din profil:
Vi søger en kollega der har en sundhedsfaglig uddannelse og som har et bredt kendskab til sagsbehandling på hjælpemiddelsområdet. Vi ønsker os en kollega med erfaring fra praksis.
Dine opgaver vil indeholde:
- Sagsbehandling og afgørelser på ansøgninger efter Lov om Social service § 112, 113 og 116, inkl. Kropsbårne hjælpemidler ex. diabetes, høretekniske – synshjælpemidler, inkontinenshjælpemidler mv.
- Opfølgninger på eksisterende bevillinger.
- Indgå i rul omkring telefonvagt med varetagelse af straks opgaver, som APV-hjælpemidler og hjælpemidler i forbindelse med udskrivelse fra sygehus
- Besøg hos borgere i eget hjem plejecentre eller botilbud og telefonbetjening af borgere og samarbejdspartnere.
- Give råd og vejledning til borger, pårørende og samarbejdspartnere
- Praktiske opgaver i forbindelse med udlevering, indstilling og opfølgning på bevilgede hjælpemidler
- Arbejde tværfagligt, sammenhængende og helhedsorienteret med interne og eksterne samarbejdspartnere, så borger oplever kvalitet og faglighed i opgaveløsningen
Vi ønsker vores nye kollega har følgende kompetencer:
- Uddannet ergo- eller fysioterapeut eller sygeplejerske.
- Kendskab til og erfaring med sagsbehandling; herunder dokumentation, udredning, skriftlige afgørelser og klagesagsbehandling.
- Gode formidlings- og kommunikationsevner og kan skabe en god og tillidsfuld kontakt, med afsæt i en anerkendende tilgang, både telefonisk og personligt
- Har et godt humør og ser positivt og konstruktivt på de opgaver der må komme.
- Arbejder struktureret, systematisk og har fokus på detaljen, uden at fortabe dig i den.
- Kan arbejde selvstændigt.
- Tør stille krav til dig selv og dine kollegaer samt være interesseret i faglig udvikling
- Kan prioritere i egne arbejdsopgaver og holde overblik, også når der er travlt.
- Tager ansvar for det gode samarbejde både når det gælder borgere, samarbejdspartnere og kollegaer.
Det er en fordel hvis du har kendskab til KMD Nexus, KMD Sundhedslogistik, Fælles Sprog lll, og SB- Sys/A-sag.
Derfor skal du vælge os:
Vi er et team på 8 kollegaer i en del af det større fællesskab i Visitationen med i alt 32 dygtige og engagerede kollegaer. Vi er opdelt i tre teams; Team Visitation, Team Hjælpemiddel og Team administration. Team Visitation og Team Hjælpemiddel har hver deres faglige teamkoordinator. Vi har en jurist tilknyttet og teamet modtager professionel supervision.
Vi har et velfungerende kollegialt fællesskab – som gerne planlægger sociale arrangementer udenfor arbejdstid. Deltagelse er selvfølgelig frivilligt. Vi har fokus på vores faglige udvikling, det tætte samarbejde samtidig med stor grad af selvstændighed i tilrettelæggelsen og udførelsen af opgaveløsningen. Vi er en afdeling med højt til loftet og en uformel omgangstone.
Vi er fysisk placeret med gode pladsforhold på Dronninglund Rådhus.
Løn og ansættelsesvilkår:
Aftales med den forhandlingsberettigede organisation.
Stillingen er en fast stilling, 35 timer ugentlig. Det forventes du er villig til at benytte egen bil i jobbet.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:
Leder Annie Præstegaard tlf. 9945 4738 mail Annie.Praestegaard@99454545.dk eller
Teamkoordinator Charlotte Nielsen tlf. 9945 5798 eller mail CHARN@99454545.dk
Brønderslev Kommunes medarbejdersyn bygger på følgende:
- Vi er "I samspil med borgerne”, hvilket vi støtter op gennem vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig.
- I Brønderslev Kommune og på den enkelte arbejdsplads, er det både naturligt, legitimt og velset, at medarbejdere viser interesse for og debatterer arbejdspladsens forhold gennem dialog og samarbejde.
- Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brønderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brønderslev Kommune, Rådhusgade 5,, 9330 Dronninglund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126871